Dunlop Regio Tour

11 mei | Dunlop Regio Tour squash

Squashers opgelet!
Schrijf je nu in voor de Dunlop Regio Tourtoernooi

Op basis van sterkte worden spelers in groepen van 8 ingedeeld. De sterkste 8 in groep A, de volgende 8 in groep B, enz. Volgens een afvalschema worden er maximaal drie wedstrijden gespeeld. De eerste twee rondes worden gespeeld volgens het ‘best of three’ systeem en de finale/ laatste wedstrijd volgens het ‘Best of five’ systeem.

Spelplezier staat bij de Dunlop Regio Tour centraal. Geniet van mooi spel en de inspanning die iedereen levert. Iedere deelnemer heeft zijn of haar eigen motief om deel te nemen. Respecteer elkaar en beslissingen van scheidsrechters, dan maken we er met z’n allen een sportief feest van.

• 11 mei
  • Meersquash, HoofddorpSchrijf je nu in via deze link.