Menu
Sportief event bij Sportclub Houten

Organiseer in 8 stappen jouw eigen sportevent bij Sportclub Houten

Deel dit bericht

Wil jij een sportief event voor je klanten, collega’s, vriende of familie organiseren, maar weet je niet zo goed hoe? Sportclub Houten helpt je hier graag mee! Door onze centrale ligging zijn we goed bereikbaar en daarnaast bieden we niet alleen sportieve mogelijkheden, maar hebben we ook een gezellige en lekkere horeca en hebben we voldoende parkeergelegenheid, kleedkamers douches en diverse sportmogelijkheden. Kortom, bij Sportclub Houten ben je aan het juiste evenlocatie voor jouw sportieve evenement. In deze blog nemen we je mee hoe jij in slechts acht stappen jouw eigen event bij ons organiseerd! 

Stap 1: Bedenk hoe jouw event eruit komt te zien.

Bedenk van te voren goed wat voor event je wilt organiseren en voor wie. Wij bieden onder andere bedrijfsuitjes, clinics, bedrijfstoernooien, kidsparty, schooluitje en vrijgezellenfeestjes aan. Maar ook voor een verjaardag, jubileum of vriendenuitje ben je bij ons aan het juiste adres. Voor een sportief uitje kun je bij ons padellen (in- en outdoor), squashen (indoor) én tennissen (indoor). Een combinatie van meerdere sporten is ook mogelijk. We zijn zeven dagen per week geopend vanaf 09:00 uur en door de weeks kun je tot 23:00 uur bij ons terrecht op de banen. Het is ook handig om na te gaan of mensen al, indien je een sport event organiseert, ervaring hebben met de sporten. Wil jij liever alleen een feest geven? Dan kan dit ook op, bijvoorbeeld op de zaterdagavond. Denk ook alvast na over wat je zou willen qua horeca. Wij bieden onder andere een lunch, gezellige borrel achteraf of een diner aan. Maar andere opties zijn ook zeker mogelijk.

Stap 2: Vul het formulier in op onze website.

Heb jij al een datum in gedachten dan kun je deze alvast aan ons doorgeven. Maakt de datum je niet zoveel uit, maar is er wel een voorkeursdag en tijdstip, dan horen we die ook graag. Zodra je alle ideeën bedacht hebt kun je dit formulier op onze website invullen. Hiervoor hebben we je NAW gegevens nodig, het soort event dat je wilt organiseren, indien er een sport bij is, welke sport of sporten, je voorkeursdag, tijdstip en datum je hebt en of, indien je een sport doet er al ervaring is. Weet je ongeveer al hoeveel deelnemers er komen dan horen we dit ook graag zodat we een goede kostenindicatie kunnen geven. Deel daarnaast je horeca wensen met ons. Dit kan gaan van een kopje koffie met een taartje bij binnenkomst, tot een compleet diner met gezellige borrel achteraf. Er is heel veel mogelijk bij ons. Mocht je nog speciale andere wensen hebben, zoals de huur van sportmateriaal, een taart voor de jarige, gebruik van een afgesloten ruimte om bijvoorbeeld een presentatie te geven of andere wensen rondom de aankleding/horeca. We kijken graag met je mee wat er mogelijk is. Wanneer je alles hebt ingevuld kun je het formulier naar ons versturen.

Stap 3: Je ontvangt het kostenplaatje en mogelijkheden

Wanneer het formulier bij ons binnen is gaan we er zo snel mogelijk voor je mee aan de slag. We kijken of de gewenste dag en tijdstip past qua ruimte en banen en gaan indien nodig op zoek naar een trainer voor een clinic en stellen mogelijk nog een aantal aanvullende vragen. Wanneer we alles in beeld hebben, maken we een zo compleet mogelijk kostenoverzicht voor je op en delen we dit en de mogelijkheden met je.

Stap 4: Maak de reservering definitief

Wanneer alles besproken is en alle zaken gereed zijn, maken we graag de reservering definitief. We zullen de banen reserveren en eventueel op zoek gaan naar een trainer voor een clinic. Daarnaast spreken we ook af of de betaling ter plekke gebeurt of eventueel op factuur. Jij kunt zelf dan eventueel uitnodigingen versturen of een save the date. Mocht het nodig zijn dan stemmen we de dagplanning graag ook definitief af, zodat alle collega’s de juiste tijden weten qua planning.

Stap 5: Definitieve aantallen en eventuele allergieeën

Ongeveer anderhalve week voor het event hebben we nog even contact omtrend het definitieve aantal deelnemers en de eventuele allergieën. Tot 1,5 week van te voren kun je het event indien nodig nog kosteloos annuleren. Mochten er nog aanpassingen zijn dan kunnen we die ook nog doornemen en aanpassen.

Stap 6: De dag van het event

Yes, dan is het eindelijk zover, jouw event gaat plaatsvinden. Wij zorgen dat alles gereed is voor jullie (sportieve) event, zodat jullie kunnen genieten met elkaar!

Stap 7: Evaluatie

Na het event sturen we graag nog een evaluatie toe om te kijken of we onze diensten nog kunnen verbeteren en optimaliseren. We hopen natuurlijk dat alles naar wens was, maar mochten er nog zaken zijn die we kunnen verbeteren, dan horen we het graag.

Stap 8: Volgende event plannen of een baan reserveren

We hopen je natuurlijk dat je enthousiast bent over onze locatie en na jouw event nog een keer te mogen verwelkomen op onze banen of tijdens een volgend event.

Wij helpen je graag met de organisatie van jouw event zodat jij lekker kunt genieten van jouw (sportieve) activiteit met de mensen om je heen. Organiseer nu jouw event via deze link

Meer nieuws

Sportclub Houten inclusiviteit
Nieuws

Nieuwe prijzen per 1-3

Wij zijn genoodzaakt om per 1 maart 2025 aanstaande een prijsverhoging door te voeren. De aanhoudende kostenstijgingen van o.a. energie & gas, inkopen en personeelskosten zorgen ervoor dat wij onze horecaprijzen

Lees meer
Evenementen

Zomercompetitie padel 2025

Binnenkort start de zomercompetitie en aanmelden is daarom nu mogelijk. De inschrijving sluit op 15 april. Let op! Door de vele aanmeldingen van voorgaande competities heeft Sportclub Houten het een

Lees meer

Wij kunnen niet wachten
je te zien!