Maak kennis met padel in Houten

Deel dit bericht

Heb jij al wel eens gehoord van padel? Padel is dé snelst groeiende sport van Nederland. Padel is een enorme allround sport wat betreft het trainen van je lichaam. Je hoeft geen marathon te kunnen rennen, maar door een potje padel verbrand je flink wat calorieën en verbeter je jouw uithoudingsvermogen. En naast conditie train je ook je spierkracht met padel, een echte full body workout dus! Wil jij meer weten over padel in Houten? Lees dan snel verder!

Voordelen padel

Maar naast het trainen van conditie en spierkracht zitten er nog meer voordelen aan padel. Deze delen we graag met je! Want ten eerste is padel een hele toegankelijke sport! Zelfs als je voor het eerst op de padelbaan staat en nog nooit een racket hebt vastgehouden, is de kans groot dat je deze sport binnen no-time onder de knie hebt. Daarnaast is padel geschikt voor iedere leeftijd, of je nu 25 jaar, 50 jaar, of 75 jaar bent. Ten slotte wordt padel met vier personen gespeeld, waardoor padel ook nog eens een zeer sociale sport is.

Wist je dat je met 1 uur padel maar liefst 600 calorieën verbrand?
🚀 𝐏𝐚𝐝𝐞𝐥 = 𝐬𝐚𝐦𝐞𝐧𝐰𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧
🚀 𝐏𝐚𝐝𝐞𝐥 = 𝐬𝐧𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐬𝐥𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐧𝐞𝐦𝐞𝐧
🚀 𝐏𝐚𝐝𝐞𝐥 = 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐞𝐭𝐢𝐭𝐢𝐞
🚀 𝐏𝐚𝐝𝐞𝐥 = 𝐩𝐥𝐞𝐳𝐢𝐞𝐫

Padel bij Sportclub Houten

Bij Sportclub Houten liggen maar liefst 8 padelbanen 5 padelbanen liggen binnen en 3 banen liggen buiten. Je kunt dus bij ons in Houten het gehele jaar door padel spelen weer of geen weer! Wanneer je bij ons wil komen padellen kun je een baan huren of een abonnement afsluiten. Je kunt zelf met vrienden of familie op de baan staan of padellessen volgen bij ons. Daarnaast worden er bij ons in Houten regelmatig padelevenementen, -clinics,
-wedstrijden en -competities georganiseerd. Er is dus altijd wel wat te doen en te beleven op onze sportclub in Houten. Daarnaast kun je na een padel wedstrijd, training of clinic genieten van een heerlijk hapje en drankje in onze horeca.