Wijnen, wijnen, wijnen!

Deel dit bericht

Door de avondlockdown zitten we nu elke avond thuis en kunnen we niet meer van een lekker en welverdiend drankje op de club genieten.

We missen jullie, en speciaal daarom hebben we een aantal heerlijke wijnen (wit/rood) voor je uitgezocht! Wanneer je deze bij ons besteld kun jij genieten van een heerlijke wijntje thuis voor de open haard, met de feestdagen of tijdens een lekker diner eten én support je onze horeca tijdens deze avondlockdown.

Loopt het water jou al in de mond? Bestel dan nu jouw twee wijnen voor €25,- en support onze horeca!

Je kunt de wijnen eenvoudig en snel bestellen door een mailtje te sturen naar info@sportclubhouten.nl. Je kunt kiezen uit twee keer een rode wijn, twee keer een witte wijn of een rode en een witte wijn. Deze actie loopt zolang de voorraad strekt!